Blog ředitelky No 9: Až budem vysílat na FM
StreetCulture začíná chytat manýry tradičních médií. Pořad Diference přibral do jednočlenné redakce novou sílu a Vilém z pořadu Deadly Zone dal šanci novému a zároveň prvnímu reportérovi. Uff. V d.i.y. rádiu, kde se ani ředitelce moc nedaří delegovat jakoukoli práci na někoho jiného, je to pro mě zajímavá zpráva. Na prosby typu „Nestíhám už proboha vkládat anonce, mohl by to někdo udělat?“ není jednoduché dostat samozřejmou odpověď „Jasně, stačí říct.“
Vždycky jsem oceňovala, že jsou lidi ve StreetCulture schopni zastat spoustu činností. Když třeba Cuky vysílá svoje pořady, zároveň dělá technickou podporu koncertům, fotí akce a ještě k tomu čepuje za barem a baví maskota StreetCulture Daddyho (teda asi ne všechno najednou). Když JirkaK kromě rozsáhlých debat s hostem ještě zvládá pořádně zaměstnat barmany donáškami rovnou do studia a udržovat punkový účes vzorně srovnaný až do ranních hodin. Nebo když Apačka zvládá objevit se bez jediné absence ve studiu na vysílání Latté Night, i když už tři měsíce nebyla spatřena v ČR, a ještě k tomu vystřihnout svoje neodolatelné „každopádně“ i třicetkrát za pořad.
Ale asi se budu muset srovnat s tím, že StreetCulture se rozrostlo, že některé pořady se stávají pojmy v příslušných komunitách, že z některých moderátorů se stávají ikony a že nové aktivity si žádají nové spolupracovníky se specifickými rolemi. Asi si taky budu muset najít asistentku. Na to si zvyknu. Úplně v pohodě. Vlastně jsem šťastná. Je ale otázka, jak se budu cítit, až budu muset zakládat mzdovou účtárnu, začít rozdávat stravenky a lístky na podporu zdraví a relaxaci zaměstnanců. A vzápětí oznámit, že z internetu přechází vysílání StreetCulture na FM vlny.
Ne, nebojte, to už je úplně jiná kapitola. A to už bude náš partnerský „nejlepší časopis na světě“ Fullmoon vycházet taky v 15 jazycích po celém světě a přibalovat bude místo CD zlatou cihličku, protože jedině tak osloví i hipstery, kteří dobře vědí, že investovat do zlata je trendy… Budoucnost StreetCulture a internetových rádií je jinde. Přečtěte si o tom třeba v novém čísle Fullmoonu, který vychází 1. února a v němž jsme přepsali část debaty o současnosti a budoucnosti internetových rádií se členy kapely Prodavač a s Markem Čulenem z labelu Starcastic, odvysílané v rámci SC Session 23.listopadu 2012.
A hlavně si můžete nejen tento, ale i další rozhovory se zajímavými hosty odvysílané na StreetCulture poslechnout kdykoli na www.streetculture.cz/rozhovory. Třeba v takovém nabízení toho dobrého, co se ve vysílání urodilo, vidíme budoucnost StreetCulture.
Ajva, 8.1.2013
Reklama